OPIS KURSU 3DS MAX - POZIOM I – PODSTAWOWY – ONLINE – WEEKENDOWY

Zapraszamy do udziału w intensywnym, weekendowym kursie online z programu 3ds Max, który pozwoli Ci opanować tajniki tworzenia realistycznych scen 3D w dwa dni. Nasz kurs obejmuje pełne spektrum umiejętności, począwszy od podstaw modelowania obiektów aż po zaawansowane techniki renderingu przy użyciu programu Arnold.

Nasz 12-godzinny kurs podstaw 3ds Max obejmuje:

  • Modelowanie Obiektów: Nauka posługiwania się narzędziami do modelowania, tworzenia i modyfikacji obiektów.
  • Materiały i Tekstury: Poznaj, jak nadawać materiały i tekstury, aby uzyskać pożądane efekty w swoich projektach.
  • Oświetlenie: Zdobądź umiejętności projektowania odpowiedniego oświetlenia, kluczowego dla realizmu scen 3D.
  • Rendering z Arnold: Kurs obejmuje kompleksowe szkolenie z renderingu przy użyciu zaawansowanego silnika Arnold.

 

Cechy charakterystyczne kursu weekendowego online z 3ds Max:

  • Kurs prowadzony jest przez doświadczonego trenera, który przekazuje wiedzę na żywo.
  • Uczestnicy korzystają z własnego oprogramowania 3ds Max zainstalowanego na swoim komputerze.
  • Zajęcia odbywają się za pośrednictwem specjalnej platformy do telekonferencji, umożliwiającej interakcję z trenerem i innymi uczestnikami.
  • Materiały szkoleniowe dostarczane są w formie elektronicznej.

 

Korzyści dla Uczestników kursu weekendowego 3ds Max online:

  • Opanowanie praktycznych umiejętności w zakresie modelowania, teksturowania i renderingu w dwa dni.
  • Indywidualne wsparcie trenera podczas praktycznych zajęć.
  • Miedzynarodowy elektroniczny Certyfikat Uczestnictwa w szkoleniu Autodesk po zakończeniu kursu.

 

Zapewniamy, że nasz kurs online z 3ds Max – poziom I dostarczy Ci solidnej podstawy do samodzielnego tworzenia imponujących projektów 3D przy użyciu oprogramowania 3ds Max i silnika renderującego Arnold. Zapisz się już dziś i poszerz swoje umiejętności w fascynującym świecie grafiki komputerowej!

Szkolenia online - FAQ

Dowiedz się więcej o szkoleniach PCC Polska w formie zdalnej. Przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

DLA KOGO PRZEZNACZONY JEST KURS 3DS MAX - POZIOM I – PODSTAWOWY – ONLINE – WEEKENDOWY?

  • Szkolenie przeznaczone jest dla osób zamierzających rozpocząć pracę w programie 3ds Max i chcą poznać metody tworzenia obiektów, własnych materiałów, typów światła a także podstawy renderingu i animacji.
  • Idealne rozwiązanie zarówno dla architektów ( do wizualizacji obiektów i wnętrz), osób chcących tworzyć wizualizacje produktowe, albo nawet animacje, reklamy i postacie.
  • 3ds Max kurs online weekendowy przeznaczony jest dla wszystkich, którzy z różnych względów nie mogą uczestniczyć w szkoleniu w dni robocze i mają dostęp do sprzętu, oprogramowania i internetu.
  • Jest to też świetne rozwiązanie dla studentów i uczniów, którzy w świecie 3D stawiają dopiero swoje pierwsze kroki. 

Jeśli znasz już trochę oprogramowanie 3ds Max ale np. uczyłeś się na dużo starszej wersji albo chcesz odświeżyć wiedzę możesz skorzystać z opcji Szkolenia dedykowanego.

WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KURSIE 3DS MAX - POZIOM I – PODSTAWOWY – ONLINE – WEEKENDOWY

Biegła znajomość obsługi komputera wraz z systemem MS Windows i umiejętność korzystania z narzędzi Internetu.

Masz pytania lub wątpliwości? Skontakuj się z nami: KONTAKT >>

DLACZEGO MY?

PCC Polska posiada ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Zapewniamy najwyższy poziom merytoryczny. Jest on na bieżąco weryfikowany dzięki ankietom wypełnianym przez uczestników po szkoleniu. Do każdego szkolenia przygotowywane są materiały dydaktyczne, które uczestnik dostaje do pracy na zajęciach, oraz pliki ćwiczeniowe (jeśli sobie tego życzy) w wersji elektronicznej. Szkolenia kończą się krótkim egzaminem, weryfikującym zdobytą wiedzę, na podstawie którego wystawiane są Międzynarodowe Certyfikaty Autodesk. Jak pokazują statystyki, egzaminy zdaje ponad 97% naszych kursantów.

ZAKRES KURSU 3DS MAX - POZIOM I – PODSTAWOWY – ONLINE – WEEKENDOWY

Menu programu i omówienie jego elementów
  • Główne elementy interfejsu, menu, zakładki, paski narzędzi, skróty klawiszowe, modyfikowanie UI.
  • Okna widoku (Viewports) i ich konfiguracja: układ, wielkość, zestawy okien, sposoby, wyświetlania geometrii.
  • Praca z jednostkami wymiarów (Units setup).
  • Nawigacja w przestrzeni 3D: zoom, pan, rotate, fov.
    Podstawowe skróty klawiaturowe.
Podstawy modelowania
  • Tworzenie obiektów podstawowych: box, sphere, etc. (Panel modyfikacji oraz podstawowe parametry obiektów: wysokość, szerokość, ilość segmentów itp.).
  • Używanie modyfikatorów oraz stosu modyfikatorów.
  • Podstawy brył niestandardowych (edit poly).
  • Podstawy rysowania krzywych (spline 2d, 3d).
  • Modelowanie złożone (extrude, lathe, loft).
  • Operacje typu boolean ( łączenie, dzielenie, itp.).
  • Modelowanie obiektów na podstawie ich zdjęć.
  • Praca z siatką obiektów (cięcie, dzielenie, osłabianie,
    zagęszczanie, dodawanie elementów itp.)
Praca z obiektami
  • Ustawianie i manipulacja obiektami w scenie.
  • Operacje select, move, rotate, scale, align, spacing tool itp.
  • Masowe rozmieszczanie obiektów.
  • Praca na warstwach, grupach oraz grupach zaznaczenia.
  • Układy odniesienia.
  • Praca z kamerą.
Materiały
  • Edytor Materiałów (Slate oraz compact Material editor), budowa i zasady działania.
  • Tworzenie własnych materiałów: ich rodzaje, struktura, parametry.
  • Typy cieniowania: Blinn, Phong, Metal.
  • Określanie parametrów: kolor, połyskliwość, przezroczystość.
  • Mapy: koloru (diffuse), nierówności (bump), odbić (reflection).
  • Definiowanie koloru, nierówności, odbić za pomocą zdjęć, oraz map proceduralnych (generatywnych).
  • Mapowanie obiektów: UVW Map. Układ i powtarzalność faktury, rozmieszczenie jej na obiekcie.
  • Praca z bibliotekami materiałów, otwieranie i zapisywanie materiałów.
  • Używanie gotowych materiałów.
Oświetlenie
  • Omówienie wszystkich rodzajów światła Arnold Light.
  • Tworzenie różnych typów światła.
  • Parametry: kolor, intensywność, wygaszanie światła.
  • Tworzenie oświetlenia naturalnego i sztucznego (dziennego i nocnego).
Rendering
  • Panel ustawień renderowania: rozdzielczość, jakość renderu, zapisywanie wyników pracy.
  • Ustawianie kolejki renderów.
  • Edycja Environment – tła / środowiska sceny.
Animacja – podstawy
  • Klatki kluczowe.
  • Praca z timeline.
  • Praca z trackview.
Inne
  • Dodatkowe elementy kursu 3ds Max online oparte o indywidualnie dobierane przykłady w zależności od branży i zaawansowania kursantów.

O INSTRUKTORZE

Nasz instruktor jest doświadczonym szkoleniowcem. Od kilkunastu lat na co dzień pracuje w oprogramowaniu 3ds Max, korzystając z jego zaawansowanych funkcji. Praktyczna znajomość programu i wieloletnie doświadczenie w szkoleniach sprawia, że potrafi znakomicie poprowadzić osoby od poziomu początkującego do zaawansowanego.

* Informujemy, że kurs 3ds Max online odbywa się po utworzeniu grupy min. 4 os. Termin szkolenia może ulec zmianie z uwagi na frekwencję.
** Istnieje również możliwość zorganizowania dla klienta indywidualnego kursu 3ds Max online o zmodyfikowanym zakresie i w wygodnym dla klienta terminie. Aby skorzystać z takiego rozwiązania zapytaj o szkolenie dedykowane.

*** Przed zakupem szkolenia zapoznaj się z naszym REGULAMINEM.

Oprogramowanie CAD i 3D

Potrzebujesz oprogramowania?

Zapoznaj się z pełną ofertą naszych programów (AutoCAD, Inventor czy 3Ds Max) i sprzętu.
Odwiedź nasz sklep